2011. szeptember 5.

Augusztus közepén

vettem egy szürke ruhát, akkor éppen jött a kánikula, de úgy gondoltam, hogy egy kisebb kendővel a vállamon még ősszel is lehet hordani. Keresni kezdtem hozzá mintát, formát, aztán eszembe jutott, hogy beígértem magamnak még a tavasszal egy All shawl-at. A minta egyszerű és gyorsan elkészül, a hossza pedig kedvünk szerint alakítható. Még nem blokkoltam, de valószínűleg fogom, blokkolás után hozom az adatokat.


A szín egyértelmű volt, mályva, már csak fonalat kellett keresnem hozzá. A Gerlepárra esett a választásom, meg a 6-os tűre, hogy szellős legyen a minta. Vastag ugyan a fonal, de a színe csodálatos, a fonalba kevert fényes szálak pedig nagyon érdekessé teszik. Huszonegy sor és a csipke. A fotózás alatt kiderült, meleg, úgyhogy most úgy tűnik, a célnak tökéletesen megfelel.




Fonal: Barka Gerlepár - mályva árnyalat - 
50% bambusz, 50% pamut, 76 m/50 g
: 6 mm
Súly: 174 g

16 megjegyzés:

GumiPók írta...

Nagyon szép lett! Ezzel a színnel nekem is vannak terveim, nagy kedvencem.

Nina írta...

Gyönyörű!! Enyém mégcsak félkész, jó nagyra szeretném, úgyhogy még egy ideig elmolyolok vele :)

Julcsi írta...

Jaj! Elvesztem!
A megkezdett kötött kendő, a három horgolt takaró és egy gyerek kardigán mellé most még ebbe is belekezdjek? Jaj nekem!
Egyszerűen szép és a színválasztás remek!

Tündérviola írta...

Szép szép szép! Már elfelejtkeztem erről a mintáról, de szembejött újra! Nem véletlen :))) Kell egy ilyen!

Zandiflora írta...

Csodaszép! Szeretem ezt a színt és nagyon jó ez a minta is.

florentine írta...

Köszönöm! Ma tartom a főpróbát, úgy tűnik, nagyon praktikus darab lett, ajánlom mindenkinek:-)
Julcsi, két másik horgolással párhuzamosan készült, mindössze egy hét alatt, takaró mellett egy kis változatosság.

Otthon Művek írta...

Tényleg gyönyörű! Ügyes vagy!

Annás írta...

Még a színe is tetszik, bár én mentazöldben készíteném el. Készítem el. Ááááá megfertőztél!

kreavikka írta...

Én is Gerlepárt horgolok,imádom!!Möbius-stólát..aztán egy ilyet azt hiszem!:)Ez tényleg fertőz!!:))

florentine írta...

Köszönöm:-)
Kreavikka: van pár gombolyagom a Puszedliből, hónapok óta kerülgetem, de annyira jó a tapintása, hogy most gyorsan el fog készülni.

Névtelen írta...

Nagyon tetszik! És nemcsak szürke ruhához illik! Ez a szín nekem is kedvencem!;))
binoca

florentine írta...

binoca, majd összehozzuk a két mályvát!

anyahajó írta...

Nagyon szép lett!

florentine írta...

Köszi!

zazálea írta...

most ez annyira megtetszett, de annyira, hoyg az a kérdés,mennyire o, vajh neki merjen-e állni egy kezdő?
mert a szívem szakad meg, ha nem lesz ilyenem. és hány gombócot vegyek hozzá?

florentine írta...

Zazálea, ez is kezdő szint, bátran fogj hozzá!

Ez vastag fonalból (76m/50g) készült, ehhez a mérethez négy gombóc elég.