2011. szeptember 26.

Mamuszból rengeteg van,

minden alkalomra, évszakra, korosztálynak más-más mamuszt lehet horgolni.

Ez a étcsoki némi málnahabbal párosítás az egyik kedvencem. Klasszikus fazon, gyönyörű megoldás. Balettcipő fazont mindig is szerettem volna magamnak, de így a hideg közeledtével nem aktuális. Ez a megoldás különösen tetszik. A nagyinégyzetekből összeállított szintén klasszikus darab, nagyon vidám cipőcskéket lehet így horgolni. A bokacsizma pedig a fázós lábúaknak lesz hamarosan aktuális.
Ha kicsit előre tekintünk, akkor advent idején házimanóknak ez a vidám kis cipőcske nagy örömet okozhat. Farsangot emlegetni azért még nagyon korai, pedig ezt udvaribolond jelmezhez tudom leginkább elképzelni, a fazon szerintem tökéletes, bár a színek még némi bolondosításra szorulnak.

Ez pedig nekem készül, mert én is fázós lábú vagyok:

  

 

Nincsenek megjegyzések: