2013. április 28.

Képes kerti beszámoló

Kicsit visszavágtam a zsályát, most szépen hajtanak az alsó hajtások.


A levendulát megint megcsipkedtem az alsó hajtásokhoz igazodva. Jól tűri a folyamatos nyírást, egyre szebb.


Virágzik az eper és a rucola, bimbós a málna és a nagy tő rebarbara (ezeket kitörtem, mert rengeteg energiát emészt fel).


Ez a március közepén vetett borsó. A hiányzó részeken nem kifagyott, hanem az egerek pusztították el. Rendszeresen kap esővizet, de már nem sok van, úgyhogy várjuk az esőt. (Nem sárgul, csak ilyenek voltak a kora esti fényviszonyok.)


Kaptam tárkonyt, sőt, a helyi piacon citromillatú kakukkfüvet is tudtam venni. Mindkettőt évek óta próbáltam beszerezni, nagyon örülök nekik.


5 megjegyzés:

Jucus írta...

De örülök a bejegyzésednek! Ugye, írsz majd még a kertedről?!:o) Zsályát hol szereztél? Azt én is szeretnék a fűszerkertembe.

Zsuzsa írta...

Irigykedve nézem a kerted! Szeretném, ha egyszer írnál a málna, szeder, ribizli...ültetéséről, gondozásáról...stb :-)

florentine írta...

Jucus! De jó, hogy írsz! Éppen most néztem, hogy az utolsó bejegyzések csak a kertről szólnak, mintha kicsit sok lenne. De akkor hozom őket :-)
A heti piacra jön mindig egy fiatal kertész srác, rengeteg szép virágot, cserjét és fűszernövényt hoz. A zsályát tavaly vettem nála, idén a citromillatú kakukkfüvet, 350 Ft volt és egy szép erős növény.

Zsuzsa! Okés, írok róla! A kert hálás és kevés gondozást igénylő tagjai, nem lesz nehéz.

Jucus írta...

Köszi a válaszod, akkor én is megcélozom a piacot!:)
Én továbbra is várom a kerti beszámolóid!

MrsYarnart írta...

én nem sokallom a kertes bejegyzéseket. a mienk éppen szét van robbantva (két cseresznye-és egy szilvafát ki kellett vágni) de remélem, hamarosan sikerül rendezni a kertünket. addig is a bejegyzéseid inspirálnak és motiválnak :)