2013. április 3.

A fagyasztott ételek apasztása

egészen jól halad, már csak pár zacskóra vagyok a mélyhűtő kikapcsolásától. Borsó még talán három, tök és zöldbab egy-egy zacskó van, gyümölcsből viszont még hat vagy nyolc. Főleg meggy, de akad még ribizli, egy kis szeder és málna is.


A krumplis vonalat folytatva kinéztem egy steakkrumplit, és mivel nagyon bejött a citromos, kakukkfüves krumpli, az omlós csirkét is kipróbálom.

Mindig szívesen olvasom a kötős, horgolós ismerősök receptajánlatait, legyen az egy link a facebookon vagy egy bejegyzés a blogon, úgyhogy jöjjön most néhány a friss ajánlatok közül.

Már kezdtem leszakadni a cheesecake témáról, erre Zazálea sütött egy kávésat, elvesztem. Recept itt.

Katbo-Réka is éppen most tett fel egy nagyon guszta gesztenyés tortát, ezt még sütni se kell.

Szilvi teasütijét kinéztem már egy ideje, ezzel a lekvárkészletemet apaszthatnám.

A túrós sütiket nagyon szeretem, ezt a gyümölcsös túrós lepényt Orsi linkelte pár napja.


Az áprilisi gasztrotúrám nagyon sikeres volt, mind a négy kipróbált étel a nagyonfinom/csinálommég kategóriába került:

(23) A zöldborsópürét a saját készleteimre szabtam, úgyhogy mélyhűtött bazsalikom került bele és cheddar, ami nálam ritkaság, legközelebb meg majd jöhet a krémsajt. A sok fűszer nagyon jól megízesíti a borsót, plusz egy kis sajt a tészta tetejére, és kész is a gyors ebéd.

(24) Zazálea mindig dicséri a Tom Kha gai levest, nekem pedig régi tervem volt. Most sikerült nagyjából beszereznem a hozzávalókat, csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szereti a csípős, egzotikus ízeket.

(25) A mákos kockát egy kis málnával és ribizlivel a tetején sütöttem, jó szaftos lett, így már a meggyöntet se kellett hozzá.

(26) Citromos-rozmaringos sült krumpli szintén telitalálat, a citrom új arcát ismertem meg!


2 megjegyzés:

aarkus írta...

Nagyon szeretem ezeket a receptajánlós bejegyzéseidet, sok mindent sütöttem már innen, mindig bevált az ajánlásod!

florentine írta...

aarkus, de jó ezt olvasni! köszi :-D