2014. szeptember 7.

Elsőre a ceruzatartót

találtam a leginkább megvalósíthatónak a varrós tervek közül, úgyhogy neki is álltam a legegyszerűbbnek.

Ez volt az első verzió, ami varrás közben végül nem ceruzatartó, hanem a varrós eszközeim tárolója lett. Egy darabból készült, simán csak hajtogattam és varrtam.


Aztán a következő egy baglyos lett, amit elméreteztem, a ceruzák hegye éppen kilátszik, úgyhogy ez is a házban marad.  A ripszalagos megoldás viszont nekem bejön.


Ez a javított verzió. Unokaöcsém most elsős, örült neki, de azét még dolgozom az ügyön.


Ceruzatartó varráshoz ide gyűjtöttem az ötleteket.

3 megjegyzés:

Timici írta...

Ezek nagyon jók!!!! Gratula :)
A ceruzák úgyis hamar kopnak a sok hegyezestol ;)

aarkus írta...

Hű, de szuperek!

florentine írta...

Köszönöm Timici! Erre én is gondoltam :-)

Köszönöm aarkus :-)