2014. szeptember 25.

Augusztusban és szeptemberben elég sokat

dolgoztam, hobbira nem nagyon jutott időm, de már látom a sok munka végét, és talán lassan visszatérek a színek, fonalak és tűk világába.

A caramel fél ujja hiányzik, ezt most gyorsan megkötöm, és közben tervezgetek. Ahogy rövidülnek a nappalok, egyre kevesebb az esélye, hogy varrok valamit, úgyhogy az elkövetkező pár hetet még igyekszem kihasználni.
 
A tűpárna az első pillanattól gondot okoz. Van egy csomó, de mindig máshol (az egyik helyiségben varrok, a másikban szabok, és néha egy harmadikban is időzök egy keveset). Hogy legalább a varrógépnél ne legyen ez probléma, varrok egy ilyet a géphez.
 
Füzetborítókról álmodom mostanában, szép színesről (mondjuk ilyenről, vagy ilyenről).
 
Kellene egy pénztárca (ilyesmi), de nincs hozzá keretem. Beszerzése folyamatban.
 
Háromszöget már kötni is szerettem volna, még mindig sehol, talán most varrok, bár ehhez azért össze kell szednem magamat.
 
A ruhadarabok varrása jelen pillanatban nem vonz, de azért van egy kivétel, a pizsama. Itt találtam hozzá szuper szabásmintát és videót.
 
A virágoshoz hasonló tárolót is szeretnék még varrni, meg baglyos ceruzatartót, szóval tervem sok van, időt és napsütötte napokat pedig csak találok valahol.
 
Ezek pedig itt a friss beszerzések. Az anyagok közül ami szépen össze van hajtogatva, azt most vettem, kivéve a színes pöttyöset, azt évekkel ezelőtt. Mert már akkor is tudtam, hogy egyszer varrni fogok. A két ruhát pedig turiban vettem, a rózsaszín egy 46-os ing, a virágos pedig egy otthonka, mindkettő kifogástalan állapotban.


2 megjegyzés:

Rita írta...

Sok sikert a varráshoz!

florentine írta...

:-D köszönöm Fidike!