2016. augusztus 14.

Elkészült a harmadik roló is,

és ez már igazán könnyen ment. Négy szalagot varrtam rá, mégpedig úgy, hogy a sötétkék csíkra kerüljön. Van azonos színű cérnám, így csak egészen közelről látszik.


Az egyetlen változtatás, hogy az alsó léc fölött korábban teljes szélességben levarrtam az anyagot, ez egy plusz vízszintes csíkot jelentett, most az alsó felhajtásba függőlegesen egy 3 centis bevarrást csináltam, ez tartja oldalról. A fehér csíkon varrtam, alig látszik.


Függöny is készült hozzá a mellette lévő nagy ablakra. 

A farakásom lemászott a pincébe, nincs hol fotóznom, csak ezeket a részleteket tudom mutatni. 

A korábbiak pedig: itt a konyhai, ahol részletesen leírtam hogy készült, és itt a varrós szobába készült római roló egy könnyedebb anyagból.

4 megjegyzés:

Kati írta...

Nem kis vállalkozás volt a 3 roló; gratulálok neked! :)

florentine írta...

Kati, köszönöm szépen :-)

Jucus írta...

Annyira elegánsak! Nagyon tetszenek és nagyon tudsz varrni, ha már így megy!

florentine írta...

Jucus, nagyon kedves vagy, köszönöm szépen :-)