2016. március 25.

Szerintem minden rekordot megdöntöttem,

sapka ilyen sokáig még nem készült. Először nem tudtam eldönteni, hogy milyen fonalból kössem, úgyhogy volt pár tesztkötés mindenféle fonallal.


Aztán hogy hány szemmel kezdjem (fele már elkészült, amikor kiderült, hogy kicsi lett), lebontottam, majd a tetején a fogyasztás nem tetszett (középhangsúlyos, vagyis minden második sorban kettőt fogyaszt), ezért ismét bontottam.


Este 10-kor többet nem bontok, nem ment elsőre (ezzel a módszerrel bontottam, csak elcsúsztam a soron), majd második nekifutásra úgy a sapka fele maradt meg. Végül a fogyasztás után két ismétlő sort iktattam be, így pont jó a hossza és tetszik a teteje. Hurrá, őszre van új sapkám!


Minta: Schuyer by Jennifer Burke
Fonal: Drops Karisma 
Tű: 3.5 és 4.0

Nincsenek megjegyzések: