2015. november 17.

Gondoltam, a varrógépem

már igazán megérdemelné azt a takarót, amit még tavaly augusztusban megígértem neki, úgyhogy végre hozzáfogtam. Valami színesre vágytam, de azért ennyire talán mégse. Kicsit sok lett a jóból, úgy érzem, úgyhogy végiggondoltam, legközelebb mit kellene változtatni.


Minta
A mintát egy nagy takarón láttam, azon ráadásul a csíkok egyszínűek, a hiba talán innen ered. Bár Eszteré is hasonló, igaz, nála vékonyabbak a csíkok és a csíkokat nem, csak az alapot tűzte.

Szegély
A szegély túl széles lett és túl hosszúak az egyes csíkok, ami még zsúfoltabbá teszi az egészet. Talán az egyik egyszínű anyaggal kellett volna szegni és legközelebb nem talpszélességen varrom le.

Tűzés
Szerintem rontott rajta, bár előtte nem fotóztam, így már nem tudom összehasonlítani. Túl sok, az biztos, és tovább zsúfolja az összhatást. Az egyszínű anyagon elüt a fehér tűzés. Talán mindegyiket a saját színével kellett volna tűznöm? Vagy az egyszínűt nem is szabadott volna, csak a mintás csíkokat?


Ja, és a dolog szépséghibája, hogy mértem ugyan, de közben optimista is voltam. A sárga anyagból ez volt a leghosszabb csík, amit ki tudtam szabni, így már a felénél tudtam, a varrógépre végül kicsi lesz. Mióta elkészült, a fotelom hátulján hever, lehet, hogy ott is marad.




A javított verzió már készül.

4 megjegyzés:

Monika írta...

Nekem NAGYON tetszik!!!!!!

florentine írta...

Köszönöm szépen Mamka :-))))))))))

(amúgy tetszik ám, csak hát nem ez volt a cél...)

Monika írta...

Megnéztem a linkeket és annyira köszönöm,mert a lányomnak szeretnék varrni a varrógépre, és ez tök egyszerű,mármint ezzel is sok a munka, de egyszerűbb,mint amiket láttam eddig.

florentine írta...

De jó, örülök neki!