2015. november 8.

A hétvégi történetből meg kimaradt,

hogy mindeközben milyen jót játszottam az fb Pay It Forward Játék csoportjában. Először is lecsaptam egy filcbabára, majd az én felajánlásaim közül a táskára 2 perc alatt csapot le Dóra :-)

Dóra köt, és az éppen készülő köteményének szeretett volna egy táskát. Némi egyeztetés után eldőlt, milyen anyagból és mekkora legyen. A cél 35 cm széles, 15 cm mély és 25 cm magas táska volt jó hosszú füllel, hogy kényelmesen matathasson benne, miközben a vállán lóg*.


Két zsebe van egymással szemben, az egyikben el kell férnie a tűtartónak, ezért azt nem osztottam meg, így kapott egy gombos zárást. Az aljra pedig varrtam még egy merevítőt. Ezt ugyan külön nem fotóztam, de a prototípusát igen, amit a bento táskámhoz varrtam, ott meg tudjátok nézni. Egy műanyag lapot bevontam vatelinnel (a cipzár talppal könnyen le lehet varrni), majd a táska bélésével. A bento táskámnál nagyon jól bevált.



Szerdán postáztam, pénteken megérkezett, Dóra nagyon örült neki :-)

* az én sárga táskám hasonlóan hosszú füllel készült, a csípőmnél van a táska teteje és szerintem bevásárláshoz tökéletes

Nincsenek megjegyzések: