2014. április 5.

A szilvalekvár motoszkált a fejemben

már jó ideje, és amikor megláttam Limara szilvalekváros fonat nevű csodáját, tudtam, megtaláltam a márciusi kedvencet! Könnyű és foszlós, a formázása gyors és egyszerű, úgyhogy a bukta jó időre lecserélve. 


A konyhában szerintem most jön az év legnehezebb időszaka. Én már friss ízekre és egyszerű ételekre vágyom, de választék még alig, úgyhogy marad a sok-sok fűszernövény. 

Lesz tojáskrém sok petrezselyemmel, citromos, rozmaringos sült krumpli, kakukkfüves, citromos sült csirke, káposztasaláta és tavaszi krumplisaláta, aztán jönnek majd a nyári saláták is nemsokára.

Elég sok gyümölcs van még a mélyhűtőben, úgyhogy holnap fordított tortát sütök sok szilvával.

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Szuper ötletek! Én is várom már, mikor hozhatom be az első fej salátám! :)