2013. július 10.

A hétvégén megmetszettem

a levendulabokrot. Szép volt, szép lesz.

Metszés előtt a pillangókkal.


A közepén, ahol korábban már csak fás részek voltak, idén szép és erős hajtások jelentek meg.


Metszés után. Jobbra lent a letermelt kupac.


Kicsit kihajt és máris szebb lesz!


Ez a bokor egy barackfa árnyékában éldegél. Jóval kisebb és ritkásabb, mint a kert sarkában lévő, ráadásul fel is kopaszodott, úgyhogy idén ezt is jobban visszavágtam.

Ilyen volt előtte,

 és ilyen lett.


Majd kihajt ez is.

2011-es bejegyzés és képek a levendula metszéséről.

2 megjegyzés:

Kékbálna írta...

Sajnos ahol fás ott már nem fog kihajtani. Én is nagyon szeretem a levendulát, nekem is van egy, de szeretnék még többet is.

florentine írta...

Erzsébet, szerencsére lehet, apránként. Itt a 2011-es bejegyzésem jóval több képpel, ott jobban látszik, hogy az apróbb visszametszéseket jól tűri. http://szinreszin.blogspot.hu/2011/09/ez-levendulabokor-ugy-tizenot-eves.html