2011. július 24.

A hétvégén sok minden

nem történt. Nem sütött a nap, nem volt meleg, nem érett meg a sárgabarack, nem pusztult el a zöldbab. A jövő hét remélem ennél azért izgalmasabb lesz, de a szürke semmi közepette legalább elhorgoltam egy gombolyag, a Szivárvány minden színében pompázó Limonádét.


A fonalhoz valami nagyon egyszerű mintát kerestem, hogy szépen tudjanak a színek érvényesülni, és valami nagyon vékony és légies darabot szerettem volna, mert a barátnőm szerint takaró nem kell, úgyhogy ez nem babatarkó, ez egy bármi, amivel igazán sok mindent lehet kezdeni. Lehet például gyűrögetni, tekergetni, elbújni mögé, beszélni hozzá, vagy egyszerűen csak a színein töprengeni.

Legyen mindenkinek szép és színes a jövő hete!


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon vidám!!! Biztosan feldobta a hideg, esős hétvégédet! A mi hétvégénket a nyaralásunk dobta fel. :) Mivel nem vízparton voltunk, csak egy picit zavart az eső.

GumiPók írta...

Nagyon szép lett, és ez a Limonádé valami álom!
Megnéztem az eredeti képet a gombolyagról, sosem gondoltam volna, hogy ilyen szép meghorgolva.
Mekkora lett?

Otthon Művek írta...

Nagyon gyönyörűségesen jó színe van!
Remek ötlet ez a bármi!

florentine írta...

Köszönöm:-)A bármi adatai: 53 (27 3erp között 2 lsz) négyzet és 59 sor, 50×52 cm. Anyukámat teljesen elbűvölte a fonal, azt mondta, köt belőle valamit:-), úgyhogy egy pici (2-3 sor) hiányzik a 400 méterből.