2016. január 26.

Amint egy kicsit jobb lett az idő,

rögtön kiszaladtam fotózni, hogy a januári játék valóban januári legyen. A szürke táska és a szürke idő nem feltétlenül jó párosítás, ha az ember fotózni szeretne, de talán a lényeg látszik. Szóval idén ezt a táskát lehet megnyerni :-)


Belül a szokásos, egy zseb és mágneszár.



A játékban való részvétel feltételei:

1. hozzászólás ehhez a bejegyzéshez 2016. február 1-jén 19 óráig,
2. a nyertes 2015. február 8-ig jelentkezzen a nyereményért a szinre pont szin kukac gmail pont com címen vagy írjon üzenetet az fb-re. Ennek hiányában új sorsolást tartok.


Sorsolás: 2016. február 1-jén 19 óra (körül)

10 megjegyzés:

timtimi írta...

Tavaszra de jó lenne! :)

Gykrisztina írta...

Gyorsan jelentkezem én is :)

Zsuzska írta...

Nagyon tetszik! A színe, a formája! <3

vmarty írta...

Szorgalmasan olvaslak, nagyon tetszik, amit csinálsz, ahogy írsz, és csodállak, hogy elkezdtél varrni (számomra ez még hatalmas mumus...). Ez a táska is gyönyörű! Csak így tovább!

Márti

MrsYarnart írta...

nekem is tetszik. de jó lenne megnyerni :)

Juhmeli írta...

Nagyon el tudom képzelni a vállamon ezt a Florentine darabot. Nem mondom, igencsak termékeny vagy, sorra dobálod az orrom elé a szebbnél szebb darabokat, míg az én varrógépemet, már csak a pókok használják. ;)

Alexa írta...

Nagyon tetszik a táska is, és a többi varrott holmi is, örülnék neki. :)

Bogyó írta...

Gyönyörü munka ! Reménykedem :)

Unknown írta...

Jöttem rontani a többiek esélyét... :)
Nagyon szép! Jó lenne, ha enyém lenne. :)

florentine írta...

Köszönöm mindenkinek és köszöntöm az újakat :-D