2015. április 1.

A tűim mostanában csak heverésznek

céltalanul, nem kötök és nem horgolok, pedig két kisebb projektemet be kellene fejezni végre. Helyette inkább fiókokat rendezgetek, selejtezek, átszervezek, bár semmi nagy és jelentős dologra ne gondoljatok, nem az életemet, csak mondjuk a varrós részleget. De most valahogy ennyi energiám van. 

Varrogatok, ha kedvem úgy hozza. A sokadik uzsonnás táskánál tartok és most is tervezek kettőt, mert mindig eszembe jut valaki, aki talán örülne neki.


Hogy tovább is lépjek, mobiltokot varrtam. Az első verzió kicsi lett, mert maradék darabokból álltam neki, és mire minden élt összevarrtam, tűpárnányi nagyságúvá zsugorodott.

Második próbálkozásra már egész jó lett (a szélességét tökéletesen eltaláltam, és ez a legfontosabb) a tetejével viszont nem vagyok elégedett, kicsit hullámos lett. A színes gumiból készült fülnek és gombnak viszont nagyon örülök, és bár csak megfogtam az első szóba jöhető anyagot, a végén kiderült, telitalálat, most végre azonnal megtalálom a fekete telefonomat a fekete bélésű táskámban, legyen az bárhol is!

A palántáim napról napra gyarapodnak szám szerint is és méretben is. A paradicsom már szép, a szárzellert is tűzdeltem, hosszú csend után tegnap kibújt végre pár paprika, kárpótlásul viszont a bársonyvirág három nap alatt. Ha felszabadulnak a balkonládáim, vetek még virágmagokat, de erről hamarosan...

6 megjegyzés:

aarkus írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
aarkus írta...

Bocsánat, még egyszer: egy ilyen tevős-vevős, apró dolgokat is elrendezős időszak bizony a mi lakásunknak sem ártana meg... A szünetek fontosak, onnan lehet jól elrugaszkodni az új szépségek felé.

florentine írta...

aarkus, úgy tűnik, mostanában napelemmel működök, ha kisüt, egész jól elvagyok, ha nem süt, alapjáraton vagyok. igazad van egyébként, fejben készülnek dolgok, és előbb-utóbb csak megvalósul belőle valami

Jucus írta...

Tavaszi nagytakarítás? Arra is szükség van! :o)
Nagyon tetszik a mobiltokod...épp most írtam egy másik blogon, hogy az enyém még pucér, gondolkodok valami ilyesmiben! Nagyon jó a leírása, köszi! Egy kezdő hozzá merjen fogni szerinted? Vagy horgolok egyet...még meglátom!

MrsYarnart írta...

nagyon jóóó! a tűpárna is :)

florentine írta...

Jucus, mindenképpen ajánlom, egyszerű és nagyon jó a leírás.

Köszi Éva :-)