2013. május 26.

Most akkor jöjjön végre

valami más is, mint kert, mert ez mégis csak egy horgolós, kötős blog akar lenni, néha egy recepttel, hogy ne csak havonta egyszer járjak erre.

Befejeztem a sokat emlegetett kockás takarót (rendes fotó és rendes bejegyzés később) és egy soha nem említett bolerót, ami a Sciarpone nyári változata, már ha van ilyen egyáltalán. A Sciarpone ugyanis nagyon téli dolognak tűnik, de én Gerlepárból kötöttem, ami puha és hűsítő, ezekben a napokban pont hasznát lehet venni.


Rendes képért sajnos Shalyn blogjára kell kattintanotok (rendes lány, 17-et tett fel), mert a barátnőm, akivel annyit nevettem az előző fotózáson, most igazoltan van távol.

Minta: Sciarpone by Shalyn McFaul
Fonal : Barka Gerlepár - Madárlátta árnyalat - 
  50% bambusz, 50% pamut- 152m/100g
Hossz: 260 cm (blokkolás előtt 250 cm)
: 5.0 mm
Súly: 266 g

6 megjegyzés:

Babi néni írta...

De jó! :)

aarkus írta...

Imádom ezt a színt, az egyik kedvencem a Barka fonalak között! Várjuk majd a többit is. :-)

Paat írta...

Huuu, ez a darab nagy ötlet! Télen ên is hordom a csőbolerókat kis nyaksálnak, mert nem férnem be a kabátom alá. Beltérben meg felveszem, ha mégis kell:) De ez egy érdekes darab, igaz az eredetin elférne valami apró minta szerintem. De a Tiedet viszi a színe! Gyönyörű!

florentine írta...

Köszi Lányok!

aarkus: ezt a színt én is, de nincs több. a Gerlepár nagyon megdolgoztat, többet bontom, mint haladok, de még egy bolerót mindenképpen kötni fogok

Paat: sálnak? ez eszembe se jutott :-)

Theia írta...

hű de jó lett! Nem túl nehéz? Az én hasonló darabom még mindig nincs kész, pedig mindig azt hiszem, hogy most már mindjárt... de nem :D

florentine írta...

Köszi Theia! Ez nem tűnik nehéznek (nem próbáltam ugye :-). A horgolt stólám tényleg nehéz volt, de a horgolt és a kötött Gerlepár között hatalmas a különbség. Ezután csak kötöm!(És igen, ez hosszú menetelés volt...)