2012. február 8.

A blogok egy része kinyítja előttünk

a világot, más része pedig bepillantást enged a blogger életébe. A Fairysteps ez utóbbi, Ren pedig alkot. Főállásban csodálatos cipőket és táskákat varr, kikapcsolódásképpen pedig köt és horgol. Ha a képeit nézegetem, mindig úgy érzem, mesevilágba csöppentem. Nagyon egyszerű, letisztult és színes világ ez.

Az erdőben sétálva nem lepődnék meg, ha egy tündér ilyen vállmelegítőben ücsörögne egy kidőlt fán, és egy ilyen sapkát viselő kobolddal diskurálna.

Pulóverei közül ez a kedvencem, szeretem a színét és a nyakkivágása elbűvölő.

Kötött nyakmelegítői rafináltan bájosak és vidámak. A legújabb kedvencem pedig ez a manósapi.



És amin legelőször megakadt a szemem, az egy egyszerű, horgolt kacagány némi kötött passzéval. Akkor neki is álltam egy próbahorgolásnak, aztán félretettem, de most nagyon időszerűnek tűnik, és már a passzé is menni fog, úgyhogy ez lesz a következő darab, amit horgolni fogok. Késő esti olvasáshoz, fázós kezűeknek nagyon megfelelő darab.

3 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

A kacagány szó még mindig mulattat..és nagyon jópofa dolgokat találtál!

florentine írta...

Telitalálat, ez kétségtelen! Köszi!

Judit Eszter írta...

Megnéztem én is, tényleg varázslatos, manós , tündéres stb., nagyon bájosak!Kíváncsi vagyok a kacagányra!