2012. március 30.

Még tavaly nyáron kezdtem el

horgolni ezt a kendőt, horgoláspróbának indult, aztán pár sor után kiderült, ez bizony kell nekem! Akkor először nem volt elég fonalam, aztán mire megérkezett, már késő ősz volt, de most újra itt a jó idő és jöhetnek a csodás vízszínek. A Cheche óta szeretnék egy rojtos, bojtos kendőt, most ez a vágyam is teljesült.


A négyzetek között egy-egy láncszem van, a középvonalnál pedig kettő, valamint az ajánlottnál 0.5 számmal nagyobb tűvel horgoltam, ezért a kendő lágy esésű és laza lett, nyakba tekerve se sok vagy vastag. A minta egyszerűsége miatt mostanában késő este vettem elő, amikor figyelni már képtelen voltam egy-egy mintára, de kedvem még volt horgolni, még így is elég gyorsan elkészült.



Minta: Nagyinégyzet
Fonal: Barka Kabala - Mediterrán árnyalat -
100 % pamut - 180 m/50g
: 4.0 mm
Súly: 210 g

9 megjegyzés:

ursa minor írta...

Nagyon szép lett! Viseld egészséggel! :)
Az enyémre majd valamilyen kék csipkés szélt tervezek.
Egyébként én hármas tűvel horgolom, de lehet, hogy nagyobbal kellett volna... Mennyire tartja a blokkolást a Kabala?

Zsuzsa írta...

Hu, de szép! A rojtokat nehéz megcsinálni? Nagyon mutatósak! És nagyi rulez :-)

florentine írta...

Orsi, ezt nem blokkoltam, most laza, szép, szabályos, meglátom. Ha sor kerül rá, az úgyis megírom. Nem rémlik, hogy Kabalát blokkoltam.

Zsuzsa, a rojtokat nem nehéz megcsinálni, de letartott egy ideig. Egyformára vágni, rákötni, összecsomózni, néha vissza, mert elcsúszott, ez inkább egy kis türelmet igényel, de nagyon megéri, szeretem!

Anice kötős blogja írta...

Szépséges.

florentine írta...

Köszönöm:-)

Otthon Művek írta...

Nagyon tetszik, a nagyiminta egyszerűen megunhatatlan! Szép szineket választottál, és a rojtozás is jó ötlet volt hozzá. Most pont kell a kendő, kissé hűvös van.

florentine írta...

Köszi Adél! A színek jöttek maguktól, ez a színátmenetes verzió. A méretet nagyon eltaláltam, most tavaszi kabáthoz is jó, magába is jó lesz, ha már nem kell kabát.

gabi írta...

Jó lett nagyon! Jó ez a rojtozási technika!

florentine írta...

Köszi gabi!