2012. március 2.

A mamusz számomra megunhatatlan,

mindig szívesen horgolok egy újabbat, de közben már a következőn jár az eszem. Ezt a mamuszt már régen kinéztem magamnak, a rózsaszín-barna párosítás pedig a szívem csücske, így csak a fonalkeresés volt hátra.


Catanián kívül nem volt más kéznél, úgyhogy ezen sem kellett sokat töprengenem. A kontraszt kicsit nagyobb, mint szeretném, vagy egy árnyalattal erősebb rózsaszín, vagy egy árnyalattal lágyabb barna kellett volna, de majd legközelebb. Kicsit mohó voltam, nagyon akartam a rózsaszínt, két sorral kevesebb kellett volna, úgy kecsesebb lenne, de ezt már nem adom!

A mamusz horgolásáról korábban már írtam, most azonban kicsit változtattam rajta. Nem szerettem, hogy az orr fölötti rész csíkos lesz az oda-vissza horgolástól, ami hangsúlyos már csak azért is, mert az orr a körbehorgolás miatt még szép, aztán jön a sok-sok csík.


Most minden sor egyráhajtásos pálca fölé egy sor kispálcát horgoltam, így olyan, mintha a sorokat megnyújtottam volna ugyan, de a színe-visszája csíkosság megszűnt.



Minta: Mary Jane slippers, itt írtam róla
Fonal: Catania 100% pamut, 125 m/50 g
: 3.0 mm
Súly: 62 g


Csütörtök este befejeztem a mamusz horgolását, pénteken pedig megnyertem egy csodaszép házi cipőt, úgyhogy hamarosan lesz egy Milim Fashion cipőm is! Cili blogját régen olvasgattam, nagyon sokoldalú, a cipőivel viszont teljesen levett a lábamról! Blogot már nem nagyon ír, de Facebook oldalára rendszeresen felteszi az újabb cipőit, bámulatosak! Gondolom, nem nehéz kitalálni, milyen színben kértem?!

14 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Ezt a mamuszt én is meghorgoltam!!! Nagyon könnyű, haladós, nagy a sikerélmény. Te nyerted az a gyönyörű cipőt??? Gratulálok! Nagyon örülök neki!!!

wondrlanding írta...

Te jó ég! Ez nekem nagyon!!!

florentine írta...

Zsuzsa, Eszter, köszönöm!
Zsuzsa, így már többet nem mondhatom, hogy sose nyerek:-DDD

Otthon Művek írta...

Gratulálok az összes mamuszodhoz, a nyereményeshez, és a saját készítésűhöz is! Jól kitaláltad a rövidpálcás sor beiktatását, így az egyráhajtásos sorok mindig a színén vannak, nagyon ötletes!

florentine írta...

köszönöm, Adél!

nöné írta...

Óóóó, ez nekem nagyon-nagyon tetszik! Úgy az egész, a színek, az ötletes rövidpálca sor beiktatása, meg minden:o)

ursa minor írta...

No a mamuszhorgolást én sem bírom egynél befejezni! Persze a másé mindig jobban tetszik ;) Mint most például a tiéd. Úgy tökéletes, ahogy van!
Mintha lenne alatta valami bélés (az orránál látok valami rózsaszíneset), vagy csak a képzeletem és a monitor játszik velem? :)

Tündérviola írta...

Nagyon tetszik!! Viseld egészséggel!

Magamtól tuti nem párosítottam volna így ezeket a színeket, de az összhangot látva telitalálat volt!

florentine írta...

nöné, köszönöm!

ursa minor: csak a fény játszik, nincs benne bélés, az már egy másik történet lenne:-)

Tündérviola: a rózsaszín-barna párosítást nagyon szeretem, keresem a helyét, most ezt találtam.

Szilvi írta...

Nagyon szép, kedvet kaptam én is egy újhoz , és a takaród is szuper lett jó színeket választottál.

florentine írta...

Szilvi, kíváncsian várom! A csőkígyó sálad szuper, nagyon jó a színösszeállítása, írni akartam, csak éppen sehogy se tudtam megjegyzést írni.

Hajnalka írta...

Gratulálok, nagyon szép! Én nem régiben kezdtem horgolni, és már próbáltam egy hasonló mamuszt a lányomnak, de sehogy sem jön össze, pedig leírás is van hozzá... Remélem, majd EZ:)))!!

florentine írta...

Hajnalka, ha elakadtál, jelentkezz és segítek.

Hajnalka írta...

De aranyos vagy!!! Köszönöm szépen:))) Ígérem, jelentkezem!!