2012. október 30.

Kicsi, szürke és megvéd az influenzától',

mi az?

?
?
?
?

Present nyakmelegítő Nepalból.

Aki szeretné megnyerni, írjon ehhez a bejegyzéshez egy megjegyzést az e-mail címével (rendszeres olvasóké elérhető, nekik nem szükséges).

Megjegyzést 2012. november 5-én éjfélig lehet hagyni, sorsolás másnap a random.org segítségével. Ha a nyertes 2012. november12-ig nem jelentkezik, a nyakmelegítő a második helyezetté.


Minta: Present by Mademoiselle C
Fonal: Drops Nepal - 65% gyapjú, 35% alpaka - 75m/50g 
: 5.5 mm
Méret: 58 cm a kerülete és 13 cm magas
Súly: 70 g

' apró betűvel oda szokták írni, hogy nem egészen biztos, de legalább megpróbálta

34 megjegyzés:

Katus írta...

Nagyon szeretném. :)
Mert hogy éppen a fiamnak kötök egyet, és nekem is elkélne egy.
Köszi a játékra való lehetőséget.
kreativsag@gmail.com

feleslady írta...

éééén nagyon nagyon nagyon szeretnék. Mindig másnak csinálok nyakmelegítőt, nekem soha nem jut. Légyszi légyszi random.org segíts nekem megnyerni a nyakmelegítőt! :)

Zsuzsa írta...

Ú, kisorsolod ezt a gyönyörűséget??? Ha nekem kedvez a szerencse, tudod az elérhetőségem :-)

Rita írta...

Jövök en is jatszani! Köszönöm a lehetöseget!

Judit írta...

Én is szeretném!:) Köszönöm a lehetőséget!

MrsYarnart írta...

de jó! és éppen a kedvenc színemben :)

Era írta...

Szuper jó lenne, ha megnyerhetném!

Jucus írta...

Ha játék, akkor én is itt vagyok!:o) Mindig fázom az irodában...szerintem mindig rajtam lenne!:o)

Melinda írta...

Köszi a lehetőséget!Én is szeretnék játszani:)

Annás írta...

Én is szeretném, imádom a szürkét :)

Timi írta...

szeretném!!! büszke lennék ha az egyém lenne egy köteményed:-))) kistimi@hotmail.com

Carrie írta...

Nagyon tetszik, szurkolok, hogy az enyém legyen. :)

barcsik@gmail.com

Flier Judit írta...

Óóó, tökéletesen passzolna a kabátomhoz :)

Macus írta...

Nagyon szép, jól jönne nekem is. :)

Pannouschka írta...

Jaj, de finom puhaság lehet; bízom benne, hogy az én nyakam köré tekeredik majd...

Judit Eszter írta...

De jó puha lehet, hát játszom én is!

Varga Gabi írta...

Jövök játszani én is. :)

Zsuzsi írta...

Én nagyon szeretnék egy ilyen nyakmelegítőt!!! Biztos finom puha meleg, és pont passzolna a téli kabátomhoz is :-) (egygordonka@freemail.hu)

Névtelen írta...

Én is nagyon szeretném megnyerni, ezúton benvezek a versenybe.
Zsófi (titkos olvasó)
sophie.redrose@gmail.com

Unknown írta...

Bár úgy lenne, hogy ez véd a vírusoktól. De azért szuper!

Eleonóra írta...

Nekem is fázós a nyakam, hátha idetalál hozzám!

ursa minor írta...

Jövök én is - kihagyhatatlan a lehetőség! :))

Fenci írta...

Szia, mint régi zugolvasód én is szívesen játszanék!
enchike@gmail.com

Szera írta...

Most találtam a blogodra! ...és meg is ragadnám az alkalmat, hogy játszam! :)
Még a "blogtanulmányozásom" hátra van, de már látom, hogy sok hasznos dolgot találok! Szép napot! :)

Ahama írta...

Szeretném én is, nagyon!

muzsi írta...

énisénis!

Szilvi írta...

Nagyon tetszik, és mostanában újra beleszerelmesedtem a szürkékbe. :)
szilviafarkas44@gmail.com

Erika írta...

Szeretem a játékot és a nyakmelegítőt!
erika.zseli@gmail.com

Mackólány írta...

Köszönjük a lehetőséget! Nagyon tetszik, és a szürke az egyik kedvencem. :-) sovelke@gmail.com

Unknown írta...

Még ideértem! Várom a sorsolást! :)

evicke írta...

Jelentkezek, szuper lenne! :)

kisgekkó írta...

Biztos voltam,hogy már jelentkeztem...még szerencse,hogy bekukkantottam...gyorsan még a végére én is örülnék,ha nekem állna a szerencse:))

Valerie írta...

Nekem is nagyon tetszik!

florentine írta...

Örülök, hogy ilyen sokan játszottatok velem, hamarosan hozom a nyertest!