2012. november 4.

A babatakaró mellé még gyorsan készült

egy kis sapka is, mert jelenleg Hannának minden ruhácskája nagy. Ezt az egyszerű sapkát már régen kinéztem, gyakorlatilag 3-3-as passzé síkban kötve, mert a 72 szemet körben nem tudtam körkötőtűvel kötni, az öt tűhöz pedig most nem volt kedvem. A sapi elsőre hibátlan lett, ami azért a sokszor bontott horgolt sapkák után bizony komoly sikerélmény!


A maradék fonalból azonos mintával kötöttem egy aprócska sálat is. Az I-cord technika megtanulására hirtelenjében nem volt időm, így a sapira csak sodortam egy megkötőt, a maradék pár méter fonalból lesz majd I-cord is, hamarosan. 


Fonal: Barka Felhő, 125m/50g
100% extra finom merino gyapjú,
: 4.0 mm
Súly: (sapka és sál együtt): 46 g

4 megjegyzés:

Jucus írta...

De édes apró sapi és sál! Nagyon szép a színe!

Zsuzsa írta...

Atomcuki! Barátnőmnek februárban születik meg a 3. kisfia, egy babagubót és egy sapkát horgolok neki. Nekem nem megy ez a magic loop, még nem értem meg rá tudásban :-D

florentine írta...

Zsuzsa, ez síkban készült!

MrsYarnart írta...

nagyon tetszik! tökéletes lett :)