2012. március 5.

Ma egy éves a Színre szín

és köszönöm mindenkinek, aki velem tartott. Nagyon örülök, hogy itt vagytok, olvastok, hozzászóltok a bejegyzéseimhez, ötleteket adtok, bíztattok.
Köszönöm Adélnak, hogy a blogját olvasva ismét horgolótűt ragadtam, Eszternek, hogy blogírásra ösztönzött, és mindenkinek, aki hozzászólásaival, bejegyzéseivel inspirált.


Az egy éves blogszülinapra horgoltam egy virágos sálat, narancssárgát, mert már itt a tavasz.


Ha szeretnéd megnyerni, csak egy megjegyzést kell hagynod ennél a bejegyzésnél,
  1. ha a Színre szín rendszeres olvasója vagy,
  2. vagy ha a bloglistádban szerepel a blogom,
  3. ha pedig a Facebookon követsz, tetszikeld az ehhez tartozó Facebookos bejegyzést, és esetleg írj egy hozzászólást is (az oldalon, nem a Színre szín Florentinre).

Aki a felsoroltak közül több feltételnek is megfelel, többször fog a neve szerepelni a sorsoláson.

Jelentkezni március 7.-én éjfélig lehet.

34 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ilyet én is horgoltam már, de azért szeretném:)) Nagyon:)
És azt hiszem, több feltételnek is megfelelek:)

És éljen a blogod!

Huligánlány írta...

Ide vele! Gyönyörű:-)
én is több feltételnek megfelelek, szóval a többiek már ne is jelentkezzenek a játékra, úgyis az enyém lesz:-)

Zsuzsa írta...

Mostanában annyit nyertem, h már remélni sem merem a te sáladat :-)

Tündérviola írta...

Boldog blogszülinapot!!!

Tetszikeltem is :)))

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Rendszeres olvasó :) És mindjárt megyek a FB-re tetszikelni is.

fenci írta...

Boldog szülinapot! és persze a kendő is nagyon ott van!

Vica írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz!
A fb oldalon szinte mindig megnézem a feltetteket,teszikel-ek is,ha ténylg tetszik és járok a blogoldaladra is.
De szeretnék nyerni!
További minden jót kivánok

Nina írta...

Boldog blogszülinapot kívánok, és még sok-sok évet az alkotáshoz és a blogoláshoz is :) Természetesen itt is, fészen is követlek, olvaslak :)

Krizantám írta...

Még sok ilyen örömteli blogolós szülinapot kívánok!
Nagyon szép színű ez a virágos sál!
A facebookon nem vagyok fent, de a bloglistámban benne vagy és rendszeresen követlek, mert jó téged olvasni! :-)))

Pancsi írta...

Boldog blogszülinapot. :) Csodaszépek a munkáid.
üdv: Pancsika

Otthon Művek írta...

Éljetek soká boldogan, Te is, Blog is!:)

ursa minor írta...

Boldog-boldog blogszülinapot! Blogolj sokáig még nékünk! :)

florentine írta...

Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok!
:-D

Timici írta...

Boldog blogszülinapot! szeretnék részt venni a játékban, köszi a lehetőséget:)

arszi írta...

Sok szép alkotást kívánok neked !!

zazálea írta...

maradj velünk, én csak azt mondom:)

Dóra írta...

Boldog blogszülinapot! Jelentkezem a játékra, az első két feltételnek én is megfelelek. Könyvjelzőként meg vagy már fél éve ott volt a blogod a gépemen:-D

Dóra

GumiPók írta...

Boldog szülinapot! ♥

Rita írta...

Szia!

Boldog blogszülinapot! Szeretném megnyerni a sálat! Az első két feltételnek én is megfelelek!

Paat írta...

Hát persze, hogy nevezek és gratula az elmúlt évhez! Szeretek ide járni:)

wondrlanding írta...

Boldog szülinapot Blog! Szeretek ide járni, mert Nálad sosem fogy ki az inspiráció (és a finom süti). Még sok ilyen évet!

Feltételek megvannak, mindenhol ott vagyok;)

Melinda írta...

Boldog blogszülinapot!És persze,hogy én is jelentkezem,ki nem hagynám:DD

Eleonóra írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! Én is szeretném..

Névtelen írta...

Jelentkezem én is a játékra! Boldog blogszülinapot kívánok!

emih.eszter írta...

Milyen gyorsan fut az idő! Boldog születésnapot a blogodnak, Neked pedig további jó kedvet és erőt, hogy megszépítsd napjainkat. Lenyűgöz a blogod igényessége, kreativitásod. Köszönöm, hogy Rád találhattam!

Irenka írta...

Mindenütt jelen. :) Még sok boldog blogszülinapot!

florentine írta...

Köszönöm a kedves szavakat, igazán szép estét szereztetek nekem! Blognak gratula átadva és sűrűn jegyzetelek:-)

m.kriszta írta...

Boldog szülinapot! Nagyon tetszik a blogod, és sok-sok ötletet kaptam tőled. Köszönöm!

Judit írta...

A listámon van ez a sál(is). :)
Gratulálok a blogszülinaphoz!

Anice kötős blogja írta...

Gratula a szülinaphoz és a sok szép és finom dologhoz még ami jöhet!

Eryka írta...

Nagyon sok boldog szülinapot a blognak. Nagyon szép sál...remélem megnyerem :)

Unknown írta...

Isten éltessen Téged és a blogot! Én is szeretnék sálat nyerni! Megyek tetszikelni is! (amúgy tetszik a magyarítás is! :)) PUszka

timtimi írta...

Ha nem írod, én el sem hiszem, hogy egy éve kíváncsiskodhatok nálad :)! Boldog szülinapot, Florentin! ...és a sál is tetszik...:)!

florentine írta...

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, örülök, hogy ilyen sokan játszottatok velem!