2012. március 25.

Ez a kacagány leginkább egy kísérlet

volt, kíváncsi voltam, hogy ami jól mutat képen, divatfotón, az vajon nekem is beválik-e. Bevált, úgyhogy lesz folytatás. Meleg és vastag lett, hűvös időben nagyon jó lesz, a melegebb estékre pedig már egy másikon töröm a fejem, az talán kötött lesz.


A kép és egy kevés instrukció után mentem a saját fejem után, de végül is jó lett. A szabásvonalán kellene egy kicsit finomítani, másodjára az ujját kisebb szemszámmal indítanám, és nem csak könyöknél kezdeném szaporítani, hanem az elejétől folyamatosan, először csak pár szemet, aztán könyéktől erősebben.

A szemfelszedés hihetetlenül egyszerű, öt tűvel kötni pedig egyáltalán nem nehéz, bár még van mit gyakorolnom. Az első passzé kicsit hullámos, kicsit ferde, másodszorra a némi gyakorlatnak köszönhetően már egyenletesebb lett.Eredetileg úgy terveztem, hogy mindkét passzé mályva lesz, de az első után olyan kevés fonal maradt, hogy a másik sehogy se jött volna ki belőle, ezért a két szín.
A lila passzé utolsó két sorában a 3.5-ös tűről 2.5-es tűre váltottam, főleg, mert az első kicsit hullámos lett. Már amikor a második készült, akkor is látszott, hogy szebb lesz, de gondoltam, megpróbálom, ez amúgy is egy kísérlet. A változás nem látványos, de valószínűleg ez is jót tett neki. 
Fonalfaló projektnek indult, végül 54 g fonalam maradt.


Fonal: Dora 250 m/100g 100% akrill
: 3.5 mm  
Súly: 254 g

Az előzmény itt olvasható.

14 megjegyzés:

ursa minor írta...

Jaj de szuper lett!!! Ügyes vagy nagyon! Viseld egészséggel! :)

florentine írta...

Köszi Orsi!

Anice kötős blogja írta...

Jó kis történet kerekedett a kacagányod körül. Modelled pictures? Azaz fotók miközben vieled készülnek? A kíváncsiság.

Tündérlátta írta...

És jön a hűvösebb idő, így még hordani is tudod! Nagyon tarka-vidám!

Dóra írta...

Én is szívesen látnám modellen.
Nagyon csini lett, a színei bejönnek!

florentine írta...

Köszönöm! Anice, Dóra, próbálok modellen fotózni, talán be tudok szervezni valakit, aki hasonló alkat, mint én.

MrsYarnart írta...

nagyon tetszenek a színei, az elütő színű passzék különösen!

florentine írta...

köszi:-) végül is az egész bohókás, így tényleg meg hozzá a passzé.

timtimi írta...

Látom nem én vagyok az első, aki látni szeretné rajtad :)

florentine írta...

Arra gondoltam, hétvégén lefényképeztetem magam valakivel, de pocsék idő ígérkezik, szóval kicsit várni kell rá.

É.M. írta...

Szépek a színei, gratulálok!

florentine írta...

Köszönöm!

Timi írta...

nagyon jó lett! én is megnézném felvéve:-)))))

florentine írta...

A Színre szín facebook oldalra tettem fel képeket.