2011. augusztus 17.

A szokásos heti piacozásom

korán indul, meg lassan ősz van, úgyhogy a múlt héten a biciklim nyerge nedves volt még a harmattól, a nadrágom pedig fehér, ez veszélyes mutatvány, tudja mindenki, aki rendszeresen kerekezik. Még mielőtt biciklire pattantam volna visszamentem törlőrongyért, eldöntöttem, hogy ez így nem mehet tovább, és egyáltalán, miért nem horgoltam én már régen körbe azt a ronda fekete nyerget?!

 
Hogy ezzel nem találtam ki semmi újat, azzal tisztában voltam. Egyesek bármit képesek körbekötni/horgolni: fákat, oszlopokat, kerítést, autót és buszt, telefonfülkét. Na én csak egy nyeregsapit akartam, ami nagyon színes (ereszd el a hajam), elég vastag ahhoz, hogy megvédje a ruhámat (nagyi) és a jövő hétre elkészül. A szabásmintáról is gyorsan döntöttem: a nyereg hosszúkás alakját horgolom meg először, majd ezt addig magasítom, amíg az utolsó sorban egy gumival összefoghatóvá válik. Fonal: ehhez a Catania harsány színei kellenek!


Az utolsó sornál döntöttem úgy, hogy nem a négyzetek közé fűzöm be a gumit, hanem horgolok rá egy plusz sort láncszemekből és kispálcákból.


A gumit végül csak megcsomóztam, működik.


Azt meg kell állapítanom, hogy
- az unalmaskék bringámat nagyon feldobja :-)
- a mai reggelemet szintén,
- ez a nyereg nem éppen körbehorgolásra való, mert az oldalhosszúsága igencsak eltérő, de 12 sorral ezt a problémát is leküzdöttem.

28 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon jó ötlet!

Mona írta...

Naggyon ötletes, praktikus, no és nem utolsó sórban még mutatós is!

Kriszta írta...

Wow, szuper lett a bringád nyerge!!!
Ugyanilyen gondokkal küszködöm én is reggeltente, úgyhogy azt hiszem eljött az ideje, hogy ezt nekem is meg kelljen horgolnom :D

Névtelen írta...

Ennyire vidámat még nem láttam!!!! nagyon jó lett!!!! Irigykedem a jó ötletért, az ügyessségedért, az eredményért! A kormányra is valami hasonlót, csak hogy teljes legyen az összhang! Kriszta

florentine írta...

Köszönöm mindenkinek!
Kovács Kriszta: akkor ne hagyd ki!
Krausz Kriszta: a kormányra nem lesz:-)

King.art írta...

Annyira jó lett! én is akarok egy ilyet!!!

gitta írta...

ez egyszerűen csúcs! :)))

Julcsi írta...

Zseniális!:)
Ha nem vettem volna nemrég egy nyeregvédőt, akkor megkérnélek, hogy utánozhassalak:)

rojalka írta...

Nagyon tetszik.Lehet még utánozni? :)

Flier Judit írta...

Szuper! Most sajnálom, hogy nincs már biciklim...

Névtelen írta...

Ez tényleg szuper ötlet! :)

florentine írta...

Köszönöm!
Meglévő nyeregvédő nem akadály, a bringa hiánya már inkább. Mindenki bátran utánozhat:-)

Tündérlátta írta...

Frenetikusan néz ki!!

Otthon Művek írta...

Ez egyszerűen óriási!
Erősen foglalkoztat, hogy beállok az utánzók sorába, egy dolog aggaszt, hogy lelopják róla! Nemrég a bringámat is ellopták, pedig semmi szép nem volt rajta!

florentine írta...

Adél! Gumis, levehető. Én se hagyom ám a bringán! Még mit nem :-)

Annás írta...

Tényleg zseniális :) Sajnos nálam is a bicikli hiánya a legnagyobb akadálya, hogy horgoljak ilyesmit...

Judit Eszter írta...

Nagyon vidám darab lett,ügyes vagy!

timtimi írta...

Rita, ez szuper!

Gabella írta...

Annyira jó lett!!!!!!!!!!!

florentine írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm :-D

MrsYarnart írta...

hát ez óriási! milyen szép színek és mekkora ötlet!

Névtelen írta...

Nagyon szép! Kár, hogy a biciklimet már lassan három éve ellopták. :-(

florentine írta...

Egyet nekem is elloptak, de a következő héten vettem egy másikat, én az év néhány (térdighavas)napját elszámítva használom.

Gabella írta...

Még mindig nagyon tetszik, de még mindig nem voltam képes horgolni egyet magamnak. :)

florentine írta...

nekem is van egy hosszú listám, mondjak egyet én is? :-D

MrsYarnart írta...

nincsenek véletlenek. hogy ezt a régi posztot is éppen ma - amikor új kerékpárt vettem - fedeztem fel újra magamnak :) pedig mindig is tetszett, bizonyítja a 4 évvel ezelőtti megjegyzésem :) most már tényleg hozzá kell látnom :)))))

florentine írta...

Éva, nagyon sokat használom és még mindig jó állapotban van, szeretem, tényleg színes és vidám, feldobja a legpocsékabb (esős, hideg) reggelt is

Rita írta...

Szia!

Csak úgy érdekességképp megemlítem, ha benézel még ide, hogy egy svéd oldal téged ad meg forrásnak:

https://www.land.se/fixat/15-roliga-satt-att-pimpa-din-cykel/