2012. január 28.

Hogy virágos sálat horgolok

Ildikó barátnőmnek ajándékba, az biztos volt, de hogy milyen fonalból, azt sokáig nem tudtam. Hiába nézetettem mindenfelé, nem találtam megfelelőt sem webáruházban, sem fonalasnál. A szerencse az utolsó pillanatban mellém szegődött, és a helyi fonalasnál megláttam Samantát. Származását tekintve cseh, összetétele mindenféle, erőssége a színe és vastagsága.


A fonal kis eltéréssel egyenetlen felületű, néhol szinte bütykös. A színe főleg narancs némi fehér és piros folttal, összességében fáradt narancsos hatást kelt. A címke ugyan egy mérettel kisebb tűt ajánl, de én több próba után az 5.0-ös mellett döntöttem.

A virágos sál az All shawlhoz hasonlóan népszerű darab, pár éve szinte mindenki horgolt magának egyet. Amikor augusztusban megláttam anyahajónál a korábbinál jóval kecsesebb, hordhatóbb változatot, tudtam, hogy nálam is lesz folytatás. Karácsonyra készült ugyan, de szinte tavaszi darab.


Jöhetsz tavasz!


(a névadással nem bajlódnak)
FonalSamanta - narancs árnyalat - 
60% pamut, 20% akril, 20% viszkóz -250 m/100 g
: 5.0 mm
Súly: 120 g

5 megjegyzés:

Nina írta...

Jajj de jó!! Csinos, aranyos darab!

florentine írta...

Köszi Nina!

Julcsi írta...

Ezt is megcsináltam én is. De amit most mutatnék, az Gabi ilyen sálja, amit volt szerencsém élőben látni. Szép szine van, puha és nagyon hosszú:)

http://kor-koto-kor.blogspot.com/2011/11/elkeszult-kulonos-hangulatu-horgolt-sal.html

florentine írta...

Julcs, tényleg, jó hogy eszembe juttattad! Akkor láttam, amikor felkerült a blogra, aztán feledésbe merült. Szeretem az ilyen variációkat:-)

anyahajó írta...

Tényleg érdemes volt várni erre a fonalra, nagyon izgalmas!