2012. január 10.

A Ság hegyen

jártam, január elején is csodálatos. A színeket figyeljétek!

5 megjegyzés:

ursa minor írta...

Nahát, nem is gondoltam, hogy januárban is lehetnek ilyen figyelemre méltó színek!
De a név ugye kötelez ('színre szín')... :D
Jó volt látni - köszönöm! :)

Tündérlátta írta...

Ez ugye az a Ság-hegy, amire én is gondolok?? Mi az év utolsó napján látogattunk oda 5 gyerekkel:-) (Sárvárról kerestünk könnyű és mesés úticélt.) Nagyon élveztük gyerekek-felnőttek egyaránt. Kalandos volt, a vulkán "közelsége" lenyűgözte a gyerekeket, az idő meseszép, nyugalom és béke.. Szép emlékként elraktároztam.

florentine írta...

ursa minor: januárban általában szürke és fehér. minden, de azok is színek ám:-DD

Tündérlátta, igen, ez az!

Gerti írta...

Én meg itt lakom a Ság-hegy mellett, de télen még soha sem voltam ott.Pedig nagyon szeretem,ha vendégek jönnek hozzánk, biztos megmutatjuk nekik.

florentine írta...

Gerti, mindig gyönyörű, én nagyon szeretem!