2013. augusztus 2.

Július elején néztem be utoljára

a kedvenc gasztrobloggerjeimhez, ezt a bundás csirkemell káposztasalátával linket szerencsére el is mentettem, úgyhogy van egy javaslatom erre a hónapra, és most kb. ennyiben is maradunk.

Két hónap alatt volt sok túlóra és volt sok határidő, ez a múlt, most már csak a közelgő szabadságra gondolok. Meg a melegre, amit hétfőig egész jól bírtam, azóta sehogy.

Enni és főzni persze szoktam, de mostanában a legkisebb ellenállás felé haladok, se szakácskönyv, se gasztroblog.

Ha magamhoz tértem, jelentkezem, és azért  remélem, hogy ti viszont pihentek/nyaraltok/főztök/szeretitek a meleget/és hasonlók!

Ami elkészült, még a hónap elején:
citromos-gyömbéres szóda - többször is, igaz, kisebb adagok, nálam nyerő

10 perces alaplé zöldségekből (Hugh Fearnley-Whittingstall) - egyszerűen imádom (1-1 hagyma, sárgarépa, petrezselyem lereszel, 1 babérlevél, olajon kicsit pirít, felenged, aztán 10 percet zubogtat), fele a mélyhűtőben életmentő, ha az utolsó pillanatban derül ki, hogy nincs otthon sárgarépa.

hideg tökleves - kánikula idején nagyon ajánlom, a tököt nem kell túlsütni!

Nincsenek megjegyzések: