2017. május 29.

Az anya lányai táskák megvarrására

már egy ideje készültem, de agrár beállítódáshoz bélést találni nem könnyű*. 

A boci evidens volt, a virágos annyira szép és színes, hogy nem tudtam neki ellenállni, az almás egy régóta őrizgetett turis anyag, csak erre a napra várt. Szóval azét csak összeállt a kép.
 

Mondjam-e, hogy a bocisból kellett volna legalább kettő? 



*kivéve a kukoricatermesztőknek, nekik gyönyörű anyagot árulnak még a helyi méteráruban is, csak azt a táskát meg nem fotóztam

8 megjegyzés:

aarkus írta...

Szép kis csapat, cukik a bocik!

Kati írta...

Nagyon figyelmes vagy és precíz, bármit is készítesz.
A zöld is szép árnyalat, nemcsak a mintásak.

MrsYarnart írta...

nem vagyok agrár beállítottságú, de annak a bocisnak nehezen tudnék ellenállni :D

florentine írta...

aarkus, köszönöm szépen :-)

florentine írta...

Kati, a zöldet nagyon szeretem, élőben talán még szebb. Köszönöm :-)

florentine írta...

Éva, a bocik nyertek, nem kérdés!

Jucus írta...

Jajj, azt a bocist megzabálom! :o) Nagyon ügyes vagy!
Olyan szép, fantáziadús anyagok vannak már a boltokban és én nem tudok varrni! Anyu segít ki néha, ha kell.

florentine írta...

Jucus, igen, nagyon nehéz ellenállni a sok szép anyagnak, ha megyek vásárolni :-)