2013. május 9.

Az embert mindenfelé érik

meglepetések. Ezt a paradicsomot például az egyik amarillisz mellett találtam februárban, azóta csodálom. Két hete lett kiültetve és most már virágzik. Kíváncsi vagyok, milyen fajta lesz!

 

A palántáim korántsem ilyen szépek, de elégedett vagyok velük. Néhány már ki lett ültetve, a többit még pohárban nevelgetem.


És még néhány apró meglepetés, ami mostanában ért:
 - az adóbevallásomat kb. 5 perc alatt intéztem el, se sor, se fennakadás, csak kedves és segítőkész ügyintéző
 - elég sok mákom kidőlt a sorból mostanában (megsárgult és elpusztult), de úgy látom, megállt ez a folyamat
 - úgy egy hónap távollét után előkerült a centim doboza (a táskámban hordom, mert piacozáskor jól jön, így nem mindegy, hogy hánykolódik az alján, vagy a dobozában van)
 - kellett már egy jó kekszet sütnöm, találomra választottam ezt a csokis-zabpelyheset, elképesztően finom, pont ilyenre vágytam (bár az enyém pont nem így néz ki)!


Másnak is ilyen jó szériája van mostanában?

4 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

igen! nem panaszkodhatok :) csak így is maradjon :) mostanában vagy morzsasütit vagy valamilyen zabpelyhes kekszet sütök. tegnap almás morzsasüti volt. szóval éppen jókor jött ez a csokis csoda. köszönöm a receptet! és szépek a palántáid!

Zsuzsa írta...

A palántáid, mint az álom! A mákod remélem bőséges termést hoz :-D

Csilla Orosz írta...

Örülök, hogy ízlett a keksz, és ennek révén Rád találtam :) Klassz az oldalad! Üdv, Csilla

florentine írta...

Éva, ha morzsasüti, akkor ritkán tudok elszakadni a ribizlitől. Még van egy zacskó :-)

Zsuzsa, köszi!

Mirtill, örülök, hogy meglátogattál!