2013. május 28.

Szólok gyorsan, amíg szedhető a bodzavirág,

hogy ez a zselé mindent felülmúl! Üde, friss és nagyon bodzás. Attól féltem, elillan a bodza íze főzéskor, de nem! Aki csinált idén bodzaszörpöt, szerintem abból is finom lesz. Réka bodzavirág dzsemje inspirált, és a tavalyi citromos cukkinidzsem sikere miatt kockáztam inkább az almát turmixolás helyett. Kevés volt az alma, először úszott a lé tetején, de amíg hűlt az üvegben, átfordítottam párszor, így szépen eloszlott. A pattintósat nem lehet forgatni, az maradt.


Mire észbe kaptam, idén is lemaradtam a pitypang zseléről és az akácakármiről (szörp a legesélyesebb), de legalább az eperlikőrről nem fogok, már az üvegben ázik!

Közben találtam egy tárkonyos körtelekvár receptet (mert tárkonyos receptek terén nem vagyok jó), nagyon meggyőző, csak nehogy elfelejtsem ezt is!

Aki pedig nem próbálta még a tejfölös eperkrémet, ki ne hagyja! Tejföl, eper, cukor, összekever, pihentet, megesz. Ha valaki ragaszkodik a recepthez, pl. itt van ez (nekem alkohol nélkül is nagyon ízlik).

1 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

na, most is tanultam :) az említett dolgok feléről még csak nem is hallottam:)