2012. szeptember 20.

Ki szereti a szürkét?

És a nyakmelegítőt? Én csak annyit mondok, ilyen kell nekem is!

A minta szerinti 93 szemmel kezdtem, így inkább dekoratív, kisebb szemszámmal viszont a téli ruhatár fontos darabja lehet.

Késő este készült el, mostam, törölközőn szárítottam (még száradhatott volna), délben átadtam, úgyhogy csak fázisfotó van, a többit tessék hozzáképzelni.


Minta: Present by Mademosille C
Fonal: Drops Nepal - sötét szürke 0506
65% gyapjú, 35% alpaka - 75m/50g
: 5.5 mm
Súly: 68 g

6 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Kezdő vagyok - hogy bújsz bele?

Dóra írta...

Elképzelem:-D

Én szeretem a szürkét, a barnát, a feketét. Viszont az uram nagyon nem szereti ezeket rajtam. Ha elmegyek ruhát venni, az alábbi színekben "pompázót" tilos hazahoznom.:-DD

Annás írta...

Szeretem és hordanám :)))

florentine írta...

Márta: ez egy gyűrű, áthúzod a fejeden. Kattints a mintára, behozza a ravelry oldalát, ott modell viseli vagy itt a negyedi kép: http://helloknitty.net/2012/08/30/knitterview-chrissy-of-the-snappy-stitches-videocast/
Egyébként pont olyan, mint a korábbi nyakmelegítő, csak vastag és téli. És szürke:-)http://szinreszin.blogspot.hu/2012/09/legyen-szines.html

florentine írta...

Dóra! Volt egy szürke korszakom bő tíz éve és akkor nagyon ráuntam, viszont szeretni azért mindig is szerettem. Most megint egyre többször kerül a kezembe és lecseréli a barnát, amihez azért bármilyen (na jó, csak majdnem) szín passzol. Egy barna nadrág/blézer sokféle színt megenged. A feketét szeretem, de magamon nem tudom elviselni. Maximum nadrág, de azt is ritkán hordom. Ez a grafit egyébként nem az én árnyalatom, hanem a barátnőmé, az enyém a 0500-halvány. A két maradékot meg kombinálom, na az is szép lesz!

Annás: ennyire gyorsan nem sok ilyen szép és praktikus holmi készül el!

zazálea írta...

én a szürkét hej, de nagyon!