2011. április 6.

Ezeknek a színpompás madárkáknak

nem lehet ellenállni, két újabbat készítettem. Egy tavaszit:


 és egy újabb piros-narancs változatot:



Elég sokat kísérleteztem a színekkel és annak érdekében, hogy a bontás után ne legyen sok kicsi fonaldarabkám, nem vágtam el a fonalat, hanem a következő sor néhány pálcájához hozzáfogtam, ezzel már el is varrtam a szálat, és csak a teljes kör elkészülte után vágtam el a fonalat.



A tavaszi változatot Cataniából horgoltam, a virág közepére most egy gombot tettem.


 A narancs-piros változat pedig Samoa a kék virág kivételéve, az szintén Catania.


A Samoa egy kicsit vékonyabb fonal, ezért kisebb a narancs-piros madárka. Mindkét változathoz 3-as tűt használtam.




A madárkák leírása itt olvasható.

4 megjegyzés:

GumiPók írta...

Ezek is nagyon helyesek lettek!

florentine írta...

Köszi!

Unknown írta...

Madárkából sosem elég! Hova akasztod őket?

florentine írta...

Húsvétkor viszek be valami szépet a kertből, amire ráaggathatom. A múlt héten a lemetszett barackágakon nagyon jól mutatott. Szezonon kívül a kedvencem a nappaliban lóg az agancson.