2011. április 1.

Minden a virágos sállal kezdődött, ezzel

pedig folytatódott. Egy blogon láttam meg, de a mintáját nem találtam, a ravelyről pedig akkor még csak nem is hallottam, így addig kísérleteztem, amíg egészen olyan nem lett, mint az eredeti. Szóval ez itt egy Luna Lovegood sál koppintás. A fonalat megláttam és megszerettem, az Aldiban lehetett  venni tavaly tavasszal, Catania utánzat olcsón. Ehhez a sálhoz nagyon jó, mutatós és a színe páratlan. Mély és önmagában piszkos, bár lehet, hogy inkább hamvas, mint a kökény. Ebből csak a mélység marad ha felveszem. A képen fényes, a valóságban kicsit sem, ettől páratlan.



Súlyos darab, ráadásul 2 méter, háromszor kell a nyakamon körbetekerni, de nem bánom, ma reggel is öröm volt feltenni. Szeretném ha idén lenne tavasz, szeretek kis kabátot hordani sállal mindenféle vidám színben.



A mintáról hamarosan jön egy bejegyzés, mert a sál olyan jó, hogy más is szeretne a nyakába egyet, Kívánság színben, mert az olyan csodás árnylat, hogy mindenkiből elismerést vált ki.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Gyönyörű!