2011. április 2.

Ez itt az eredeti

Luna Lovegood sál akart lenni, de nem lett. Ahogy horgolni kezdtem, úgy döntöttem, maradok az saját verziómnál.


 A kék sál első pálcasora telített, ez itt viszont az eredeti egy pálca, egy láncszem. A következő sorokat nagyon jól rekonstruáltam, az szinte megegyezik az eredetivel, az utolsó sor viszont teljesen más lett.

A harmadik legyezősorban a legyezőket elválasztó láncszemsor nem négy, hanem öt-nyolc láncszemből áll, tetszőlegesen, ahogy jött, így íves lett, az utolsó sorba pedig szintén pálcasort horgoltam, annyit, hogy jól kitöltse az ívet. A pikó nálam is három szemből áll, de azt sem számoltam, néha az ív közepére került, néha az elejére és végére is egy-egy.


Nagyon kecses, keskeny, nőies sál, szinte súlytalan, bár 160 cm hosszú, sokféleképpen hordható.


Fonal: Barka Esti mese - Kívánság
: 4-es

7 megjegyzés:

wondrlanding írta...

Milyen különleges! Nagyon-nagyon tetszik!

Anice kötős blogja írta...

Igen, elsőre beleszerettem, nagyon szép! Nembaj, ha én is készítek egy hasonlót?

florentine írta...

Köszönöm :-)

Anice: nem, örülni fogok neki!

Süli Mónika írta...

Szia!
Mostanában szerettem bele a lilába.
A sál is szerelem volt első látásra.
Rendelésre is készítesz?
Móni

florentine írta...

Mónika! Örülök hogy tetszik a sál. Rendelésre még nem készítettem ;-)

Szilvia írta...

Nekem is jobban tetszik a tied, mint az eredeti! Én is készíthetek egyet?:)

florentine írta...

Szilvia, ennek semmi akadályát nem látom :-)