2013. október 16.

A konyhában mostanában mindent

az aktuális készletre szabtam, és a receptekkel keveset foglalkoztam. Volt sok tökfőzelék, zöldbab, szilva, cukkini, hulló alma és körte, de most mintha kezdene apadni a készlet.


A rengeteg szilvából a lekvár után még aszaltam is a sütőben, a harmadik adag szilvaszószt pedig már nagyon untam, úgyhogy forrón üvegekbe töltöttem és így hetekig gond nélkül tároltam a hűtőben. Az utolsó adagból cobblert sütöttem, kár, hogy nincs több!

A hulló birsalmából kompót és tea készült. Ez utóbbihoz mosás után az egészséges részeket aprítottam, puhára főztem, majd állni hagytam legalább fél napig, mert frissen kissé karcos, később kifejezetten kellemes bármilyen édesítés nélkül is. Literenként kb. 2 birssel kell számolni. 

Most pedig itt a sütőtök és a keksz ideje, Limara lilahagymás lepénye és chili&vanília sós-édes, mogyoróvajas-csokoládés keksze a két soron következő recept.

Nincsenek megjegyzések: