2012. december 23.

Egy ilyen minta pár héttel ezelőtt

még szinte kibogozhatatlannak tűnt számomra. Azt hiszem, a szemjelölő az, ami nekem segített. 14 szem simán átlátható, 112 semmiképpen. A Holdenem például (már tudom), ezért került parkolópályára. A120 szemet képtelen voltam átlátni, a szemjelölőt pedig akkor még nem ismertem. 
Nekem új távlatokat nyitott meg, pedig milyen apróság! A karika valószínűleg praktikusabb, nekem csak kapcsom van. 


A minta egyébként egyszerű, az egyetlen buktatója a minta utolsó három páratlan sorában a szemjelölő áthelyezése, szóval azt nem elfelejteni! 


Fonal: Barka Felhő - Zürich árnyalat - 100% extra finom 
merino gyapjú -  125m/50g
: 3.5 és 4.0 mm
Méret: 25×28 cm enyhén blokkolva
Súly: 76 g

9 megjegyzés:

anyahajó írta...

Igen, a szemjelölő csodákat tesz! Még a horgolásban is, pedig az annyira nem követeli szerintem - de nagyon tud segíteni.

Timi írta...

Nagyon szép left.jót tett neki a blokkolás. Viseld egészséggel es büszkén. Boldog ünnepeket.

Timi írta...

Nagyon szép left.jót tett neki a blokkolás. Viseld egészséggel es büszkén. Boldog ünnepeket.

florentine írta...

anyahajó, érdekes, sose használtam horgolás közben, persze én azért egyszerű dolgokat horgolok. milyen típusú horgolásnál használtál?

Timi, köszönöm! ez karácsonyi ajándék, a barátnőimmel már 22-én karácsonyoztunk, Ildikó barátnőm nagyon örült neki.

MrsYarnart írta...

nagyon mutatós lett :)

anyahajó írta...

például most a V-stich baktusnál, egyrészt, hogy jelöljem azt az oldalt, ahol szaporítani-fogyasztani kell, másrészt az utolsó szaporító/ fogyasztó sor jelölésére. Meg amiguruminál ill. top-down felsőnél - ég és föld a vele és nélküle. Konkrétan én amigurumit képtelen vagyok kontrasztszállal horgolni, mióta van ilyen kapcsos jelölőm, azóta megy.

Unknown írta...

mennyit dobott rajta a blokkolás! :)

Marikje írta...

Nagyon szép :)

Névtelen írta...

such work, it's very beautiful !!!