2012. december 7.

Újabb dolog, amiért érdemes volt

megtanulnom kötni! Az életben nem volt egy normális sapkám, de mivel fázós a fejem, így van pár. Ez most telitalálat, imádom! Kis keresgélés után az Eskimot találtam hozzá, szinte azonos az eredeti vastagságával. A passzét egy kicsit kisebbre hagytam, így viselve sem buggyos, inkább cuppanós.
A fonal határeset, szerintem sapkaként nem szúr, a nyakmelegítő már elgondolkodtató. Aki valami puhább fonalat keres hozzá, érdemes megpróbálni Mosó Masából vagy 5 órai teából.


Minta: Shroom slouchy tuque by Lee Juvan
Fonal: Drops Eskimo - 100% gyapjú -
50 m/50 g - Ametiszt(36)
: 8.0 mm
Súly: 72 g

6 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon szép és biztos meleg is!

florentine írta...

Fidike, itt -5 fok volt reggel, teszteltem, meleg!

Jucus írta...

Biztos jól is áll Neked! Csini!

florentine írta...

Jucus, ez egy tuti fazon, négyen próbálták, mindenkinek jól is állt!

MrsYarnart írta...

már én is régóta szemezek ezzel a sapkával. akkor fölül nem buggyos? az eredeti nekem is túl slouchy :) kíváncsi vagyok, milyen a te verziód viselés közben!

florentine írta...

Pont ilyen, mert az eredetinél kisebbre vettem a passzét (a képen szintén négyszer ismételi a mintát szerintem, az stimmel). Ha kicsit feljebb húzom a fejemen, mint ahogy viselem, máris slouchy.