2012. augusztus 12.

A záróünnepséggel egy időben

nagyon jó hangulatban zártjuk az fb csoportban a 2012-es Fonalimpiát, ahol az elmúlt hetekben az olimpiai híreket a kötős-horgolós vállalásainkkal párhuzamosan tárgyaltuk meg és drukkoltunk, nemcsak  sportolóinknak, hanem egymásnak is.

A legizgalmasabb vállalás szerintem Maczykáé volt, ő a család minden tagja számára egy-egy sapka kötését tűzte ki célul, a legszínesebb pedig KicsiKató szappanoperája, már mindketten a célegyenesben vannak!

Az esélytelenek nyugalmával kötögettem ugyan esténként a Marát, de ennél azért jobb eredményre számítottam:-) Az utolsó két nap belehúztam én is, a második gombolyagot kötve már bőven kétszáz szem fölött járok.



A téli olimpián szerintem nagyobb eséllyel indulok, úgyhogy most edzőtábor, aztán 2014 februárjában folytatom, ott már egy kész munka lesz a cél!

2 megjegyzés:

KicsiKató írta...

:)))))

Addig azért kössél jópár edződarabot!:)

florentine írta...

kötök:-D