2016. május 9.

A varrós eszközeim egy részének

sehogy sem találtam a helyét jó ideje, pedig volt már pár ötletem. 

Próbáltam elpakolni, de nem ment. Ha elpakoltam, később nem találtam. Szóval fix helye nem igazán volt mindennek, inkább csak eltüntettem, hogy ne legyen szem előtt. 

Próbálkoztam egy magas falú tálcával is. Karácsony környékén a sokféle anyagomat abban tároltam hogy kéznél legyen az apróságokkal együtt - olló, tűpárna, vonalzó -  de nem működött. A vágólapomnak meg egyszerűen nem találtam a helyét. 

Régebben volt a házban pár ehhez hasonló tároló, de bárhol volt is, funkcióját nem töltötte be, csak a káoszt fokozta. Hetek óta törtem a fejem, tényleg jó ötlet-e, de aztán csak hozzáfogtam és varrtam egy fali tárolót a varrós eszközeimre méretezve. Ami nem látszik, belül van egy hatalmas zseb a vágólapnak, ez az, ami miatt igazán kellett. A legtöbb fejtörést a rögzítés okozta: hova és hogyan rögzítsem? A varrós székem hátuljára akartam eredetileg, a mérete stimmelt és szerintem jól is mutatott volna, de a vágólap súlya miatt szépen rögzíteni nem tudtam, a teteje csúnyán húzódott. Hirtelen ötlet volt a szoknyatartó, átmenetinek szántam, de jónak tűnik. Egy újabb hirtelen ötlettel pedig a varrós asztalom oldalára akasztottam, ennél jobb helye pedig aligha lesz. 



Ha pedig valaki nem érti, mit keres a varrós eszközöknél két kötőtű, akkor elárulom, azzal fordítom ki a sarkokat.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Ez szuper és ízléses!!!!!Nagyon jó ötlet!Gratulálok!

florentine írta...

Köszönöm szépen Mamka :-)