2016. február 20.

Hetek óta jár a fejemben, hogy kellene

egy sapit kötni magamnak. Ja, hogy kötöttem már? Tényleg! A Shroomot hordtam szinte egész télen, és van a padlizsánszínű Vienna is, de mindkettő nagy lett, hátul kissé buggyos. Egy cuppanós/kicsike a vágyam. 

Nem hittem, hogy baris lesz mostanában, mert nem volt hozzá fehér fonalam, de aztán a barátnőmnek is megtetszett, úgyhogy érdemessé vált beszerezni a hiányzó színeket. Neki a két bespájzolt szürke mellé egy harmadikat, nekem a bézs mellé egy barnát, és két gombóc fehéret. 


A fonal is és a minta is haladós, így gyorsan elkészült mindkettő. Az enyém persze kétszer, mert a kezdést ugyan jól saccoltam (88 szem, 8 sor passzé), de aztán a tetejét a végén kezdtem csak nagyobb ütemben fogyasztani, majd végül inkább lebontottam a barik feletti részig és a 19. sor után a 26. sorral folytattam, így tökéletes lett.


Minta: Baa-ble hat
A fonal Nepal, és minden további adat a ravon. 

8 megjegyzés:

Kamilla írta...

Nagyon helyes bárányok! Én is úgy láttam, hogy több mindenkié mintha kicsit magasra sikeredett volna - akkor erre volt neked az a megoldásod, hogy kihagytál 7 sort, és punktum?

florentine írta...

nem, az eredeti 96 szemmel indít, és 120-ra szaporít, én 88 szemmel indítottam és 107-re szaporítottam, ez pont 11 barira elég 12 helyett, így kisebb a nyájam is :-)

florentine írta...

a ravon fent van, azért tettem be a linket, így később is könnyen meg lehet találni

Alexa írta...

Nagyon tetszik a barna sapka, az enyém olyan élénk..Lehet gyorsan szétnézek, hátha tudok gyorsan kötni magamnak egy "nyugodtabbat"... :)

vmarty írta...

Ez a baris nagyon cuki, el is mentettem ravelryre, de szerintem már várok vele jövő télig. Most nagyon úgy tűnik, hogy jön a tavasz...

florentine írta...

én is azt hittem, hogy a kötőtűről a szekrénybe kerül, de nem olyan időket élünk...

Jucus írta...

Édesek ezek a baris sapijaid!

florentine írta...

köszi Jucus :-)