2016. február 9.

A sok hideg és sötét téli nap után

mindig nagyon várom a februárt, mert érezhetően hosszabbak a napok, jobb az idő és egyszerűen érződik a tavasz fuvallata*. A hétvégére táskavarrást terveztem, egy vidám, tavaszias, virágos táska igazán jól jönne. Elő is vettem a szóba jöhető anyagokat, és akár neki is állhattam volna egy táskának, de aztán döntésképtelennek bizonyultam.


Legyen a levendulás, szerelemvirágos csíkos béléssel? De az inkább őszies. Legyen az apró virágos? Szép, de nem lilát képzeltem el tavaszi táskának. Legyen a sárga? A tavasz rendben, de hol a virág? Legyen a pinkes? Az meg olyan ritkás, egyáltalán nem praktikus táskának. Szóval nincs tavaszi, virágos anyag, így nincs táska se, majd legközelebb.

És ha már így alakult, a hétvégén varrás helyett lemostam a benti ajtókat, összeraktam az anyagaimat, sütöttem tubicát meg ribizlis morzsát,  közben feltöltöttem a kifogyóban lévő tárolókat, elmostam, ami ki is fogyott, úgyhogy a héten minden liszt, fűszer és más alapanyag kéznél lesz, ha főzök. Elraktam a sok elővett fonalamat**, fiókot selejteztem (csak egyet, de ezzel több éve halmozódó kacattól szabadultam meg), a helyére raktam, ami kallódott. 


Jól indul a hét.


*Az esetleges mínuszoktól, hótól és télies időtől függetlenül a február már igenis február!
**Nagyon akartam kötni valamit mostanában, de sehogy se tudtam összehozni a színt, a fonalvastagságot és a mintát, sőt, táskát is akartam horgolni, a Drops lenes foanla nem először volt a kezemben, de most se lett belőle semmi.

Nincsenek megjegyzések: