2013. június 26.

A bazsalikom minden évben

megtréfál. Vetek, amikor már jó idő van (bent jó idő, bent, kint jó idő, kint), aztán nem hajt ki, vetek újra, az se. Várok, esetleg vetek megint, akkor aztán mind, egyszerre. Így persze sűrű lesz. 

Idén egy ládában kb. 150 mag csírázott ki végül, de egy idő után nem fejlődött. Kiültettem párat cserépbe, a kiültetett szépen fejlődött, a ládás semennyire. Aztán vasárnap kiültettem úgy 50-et a kertbe, 30-at egy másik ládába, és másnap jött a hideg. 

A ládákat és a cserepeket bevittem, mert a kétnapos 12 fok miatt megint berágott volna rám, mintha én tehetnék róla, a kiültetett meg fázik. Így járt.


Balra a cserépben a korábban palántázott, felül a ládában a kicsit később
 kiültetett, aztán az alsó ládából a fotózás után ültettem ki még az ötvenet. 

Nincsenek megjegyzések: