2015. augusztus 25.

Egy éve ilyentájt kezdtem varrni,

aztán következett néhány hónap, amikor leginkább csak pihent a varrógép, május óta azonban elég sok időt töltöttem mellette. Az évfordulós táskát varrva pedig végiggondoltam, mi mindent tanultam egy év alatt.


Mire elfogyott az első 1000 yard fehér cérnám és elgörbült az első tűm, szereztem némi jártasságot, úgyhogy a kezdeti tanácstalanság alábbhagyott, ha valami apróságról van szó. Ügyesebben választom ki a cérna színét, rájöttem, hogy lehet beosztani 6 orsót, hogy mindig legyen az újabb színnek is, és a legapróbb anyagmaradékot is érdemes eltenni (a patent alábélelésére pl. biztosan elég).

Kipróbáltam a gomblyukvarrást, felhajtottam egy nadrágot, varrtam árnyékoló függönyt terítőből, és mindig találok valami, amit szeretnék kipróbálni, megtanulni, megvalósítani.

A cipzár következik.

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Az eddigi sikerekhez méltó folytatást kívánok!

florentine írta...

Köszönöm szépen aarkus!
:-D