2015. május 5.

Az első táskát csak gyorsan

összevarrtam,  mert nagyon tudni akartam, menni fog-e ez nekem*, aztán a másodiknál már figyeltem az apró részletekre. Sok latolgatás után végül ezt az útmutatót választottam kiindulópontnak. 

A fülére vagyok a legbüszkébb, azt hittem, az lesz a gyengém és mindenféle hevederpánton járt az eszem, de aztán megoldottam elsőre. Jobb kézben vasaló, bal kézzel igazít, levasal, igazít. Tényleg ennyi, csak neki kell állni. 6 cm széles csíkokkal dolgoztam és a hossza 54 cm, plusz amit bevarrtam. Ez a méret már kényelmesen vállra vehető.


A zseb a blogos útmutatóban nem szerepel, úgyhogy az elsőnél félúton dobtam bele, hát az úgy is néz ki. A második már átgondoltabban készült: összevarrtam a visszáján a pöttyös anyagot, kifordítottam, vasaltam, majd bevarráskor kétszer varrtam körbe. Egyszer simán végigmentem a szélén, aztán két öltésnyit befelé, majd 2/3 résznél megcsináltam az osztást és az alján folytattam egészen a kiindulópontig.

Kicsit megpakolva:


Használaton kívül: 



*megy, és most már van egy sk rohanokbevásárolni táskám

5 megjegyzés:

aarkus írta...

Annyira vidám, derűs tavaszi-nyári színei vannak a táskádnak, hogy szerintem nem csak bevásárolni jár majd veled. :-)

Hena írta...

Nagyon szuper lett! Én már ével óta fontolgatok táská(ka)t varrni magamnak, de csak gondolatáig jutottam el, na meg egy-kettöt meg is terveztem, szintén gondolatban :D De te gyorsabb voltál, meg is valósítottad! Ügyes vagy!

Monika írta...

A fejem gyakran varr ilyen hosszú fülű táskát, szeretem őket.Szuper lett!

Rita írta...

Tuti lett!

florentine írta...

köszönöm szépen :-D

aarkus, van még az anyagból :-)

Hena, szerintem vedd a lista elejére, megéri!

Mamka, ezt már visszavettem, az enyém jóval hosszabb, nekem bejön az is

Fidike, :-DDD