2013. szeptember 10.

Az augusztus mintha egy szempillantás alatt

tovatűnt volna*, úgy érzem, sőt, így visszatekintve a gasztrotúra egy éve is. Voltak sikeresebb hónapok, amikor nagyon lelkes voltam, és volt olyan, amikor éppen csak és a gasztrotúra kedvéért hoztam össze a három receptet. A célt sikerült megvalósítani, felráztam kissé a laposodni látszó gasztroénemet, úgyhogy most jöhet a szinten tartás időszaka.
 

Mostanában szívesebben lapozgatom inkább a szakácskönyveimet, mint járok gasztroblogokra, de így is mindenütt felcímkézett receptekre bukkanok. Rengeteg recept van még talonban, rengeteget soroltam fel itt az elmúlt hónapokban, úgyhogy lesz miből mazsolázni a továbbiakban is.

Az augusztusban elkészült ételek:

(41) Hugh pizzája készült sok gombával és paradicsomszósz nélkül, megállapítottam, gyakrabban kellene pizzát sütnöm!

(42) a madeira torta megsütésével szintén egy nagyon régi tervemet valósítottam meg, egyszerű, finom és jól variálható, úgyhogy sütök még ilyet

 (43) a tönkölyös szendvicszsemle is nagy sikert aratott, aztán kipróbáltam kenyér formában is, finom minden változatban

* igaz, közben nem így éreztem

Nincsenek megjegyzések: