2016. június 24.

Sokszor olyan kis dolognak is

nagyon tudok örülni, mint  például a tányéralátét. Nálunk régóta használatban van, bár korábban inkább csak egy nagy, félbehajtott textil volt. Amikor megláttam ezt az útmutatót, azonnal elhatároztam, varrok ilyet én is.


Az első inkább próbaverzió lett, mert végül a vékony vatelint is túl vastagnak találtam, másodjára azonban már a felvasalható vliessel próbálkoztam, és tökéletes lett. 

Ez a négy már ajándékba készült, és ugyan nem így indult, de aztán a mindegyik (kicsit) más verzió mellett maradtam, és nem bántam meg. Mindenki kedvére választhat. (Fent az egyik oldal, itt a másik.)


Tűzni is úgy tűztem, hogy nincs két egyforma, csak kicsit, hogy tartson, feldobja, de ne legyen túl sok. 

6 megjegyzés:

Alexa írta...

Nagyon jók lettek, gratulálok! :) Én is gondolkodom egy ideje tányéralátéteken, mert fát használunk, pálcikák vannak összefűzve, de ha rácsöppen valami, azt kevésbé tudom kimosni, szinte azonnal beissza.

florentine írta...

Köszönöm szépen Alexandra :-) Csak ajánlani tudom, ez sokkal vidámabb. (Ismerem a pálcikásat, van kettő de nem szeretem. )

aarkus írta...

Nagyon szépek lettek! Mi is textil alátétet használunk, de "bótit", ikeásat. Ezek után viszont szerintem én is varrok magunknak személyre szabottat, jó ötlet!

florentine írta...

aarkus, az első verzió a bóti, aztán lehet ötletelni és fejleszteni, ha bevált, mert a felnőttek is szeretik a szép pártedlit :-)

Eszter írta...

Tök jók lettek! És még kedvet is kaptam hozzá. Már én is régóta készülök ilyet varrni.

florentine írta...

Mert kellenek az apró örömök :-D