2013. december 31.

Az idei év nagyon jól telt,

kötöttem sok sapkát és nyakmelegítőt, horgoltam takarót, megtanultam csavarni, felülről kezdtem pulcsit és mellényt, kötöttem zoknit, szóval tanultam sokat.

Jövőre tervezek sok sapkát és nyakmelegítőt, pulcsit és kardigánt, takarót és kesztyűt, semmiből sem egyet, jó hosszú a listám, majd hozom azt is!


Betakarítottam két kiló mákot, kipróbáltam sok új receptet, és újra meg újra megállapítottam, jó dolog a blogírás!

Nagyon boldog új évet és sok megvalósítandó tervet kívánok mindenkinek!

6 megjegyzés:

Jucus írta...

Nagyon boldog Új Esztendőt kívánok és azt, hogy minden vágyad, terved teljesüljön!

Rita írta...

Köszönöm a sok inspiráló bejegyzést! Boldog új évet kívánok!

florentine írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok!

Juhmeli írta...

Szép hosszú lista, kívánom, hogy az idei is legalább ilyen legyen. Minden jókat az új évre!

MrsYarnart írta...

milyen gazdag és tevékeny év áll mögötted. legyen ilyen szép az idei is! buék :)

florentine írta...

Juhmeli, Éva köszönöm szépen!