2013. január 27.

A vállmelegítő kötése közben

azon kellett volna törnöm a fejem, hogy mi legyen a következő projekt, de nem, én csak csíkoztam, úgyhogy befejezve ott álltam mindenféle ötletekkel a fejemben, és tanácstalan voltam, melyiknek is álljak neki.


Legszívesebben azonnal egy újabb Sripes to keep me warmot kötöttem volna, de azt talán mégse kellene! Legyen inkább valami más jellegű, poncsónál kisebb, vállmelegítőnél nagyobb darab, széles nyakkal, a nyakán egy kis mintával, Gerlepárból. A fejemben van, akár el is kezdhetném.

A Plain and Simple pulóvert beígértem magamnak januárra, van hozzá fonalam, minta kinyomtatva, Réka már kitaposta nekem az utat az fb csoportban, minden okosság egy helyen.

A Milanese Loop nagyon tetszik, talán egy kicsi változatot csinálok belőle a Lana Grossamból, mert ebből Grey Loop már nem lesz, az biztos. Nem tűnik nehéznek, közben lehet gondolkozni, mi legyen a következő projekt. Sapkát is kössek, vagy inkább a két gombócból egy nagy Milaneset, ez itt a kérdés! Netán kicsi Milanese kesztyűvel?

A New Odettetet bszilva hozta képbe, inspirálóan szépet kötött. Laza, kicsit sportos pulcsi, amit a csavart minta és a széles passzé, széles nyakkivágás tesz érdekessé. A gond az, hogy francia nyelvű technikai útmutató és egy rajz van hozzá. Pontos leírás nélkül viszont nincs a "köss öt sort és csinálj valami fontosat" kényszere, francia tudás hiányában szabad kezet kaptam. Fonal: egy egérszürke és egy sárga is szóba jöhet a készletből. A kérdés: nulla darab pulóverrel a hátam mögött kössek-e egyet csak úgy, bele a világba?

A Wren egy szép vonalú, egyszerűnek tűnő ujjatlan felső, (horgolt változatát is kinéztem valaha), Gerlepárból gondoltam, de aztán rájöttem, az eredeti nagyon vékony (400m/100g) fonalból készült, talán mégse olyan jó ötlet, másik fonalat viszont nem találok hozzá.

Csavart mintát is szeretnék már kötni egy ideje, január elején már próbálgattam és van pár jelöltem, amit meg szeretnék kötni. A egy helyben toporgást lezárandó 24-én reggel beállítottam a ravon, hogy akkor én mától Trestle Neckwarmert kötök, kötés közben meg végiggondolom, melyiknek is álljak neki.

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

egytől egyig csábító mindegyik. elhiszem, hogy nehéz választani. a csíkos szép lett!

florentine írta...

Köszönöm! Remélem, majd lesz rendes kép is, de a -10 fokban nem volt kedvem fotózkodni.