2015. január 13.

A fonalfalásom nagyon jól halad,

úgy nézem, belátható időn belül a végére érek. Idén még lesz bőven fonalam és jut belőle jövőre is, de a készlet a tavalyi falás után átlátható mennyiséggé alakult.

Most nem a mintákat és a fonalakat sorolom, hanem a célt emelem ki: elsősorban a megvásárolt fonalakat szeretném felhasználni, ha pedig mégis veszek, akkor csak konkrét projekthez a kívánt mennyiségben.

Azért két fontos tervet megemlítek:

Évek óta nézegetem a fair isle sapkákat, kardigánokat, az idei technikai kihívás szerintem ez lesz. Anett évek óta bombázza a fonalas közösséget a szebbnél szebb munkáival (ez a piros Nordic a kedvencem), és most elérte a Drops fb csoportját is a láz. A kezdők főleg a Montreal sapkával kóstolnak bele a technikába, fonalam nekem is lenne hozzá, már csak a fogjunk valami újba kedvemnek kell megjönnie.

A táska pedig már az idei varrási tervekhez vezet. A cél egy TÁSKA, és talán a kötött/horgolt táska béléssel esélyesebb (nagyon jó fonalam van hozzá), mint a csak varrott táska. Szóval táska, mindegy hogyan, csak legyen!

És hogy végre valami képet is hozzak, a takaróval úgy a felénél járok. Elég nagy munka, több szempontból is, úgyhogy erről bővebben majd egy külön bejegyzésben.


4 megjegyzés:

aarkus írta...

Hahh, kötött takaró - nagyszabású évkezdet, nem aprózod el! Sok szép, átkötögetett órát kívánok neked idén is!

florentine írta...

aarkus, köszönöm szépen! kezdek ébredezni, úgyhogy hamarosan lesz varrás, recept is :-)

Cserny Cherry Ildikó írta...

Szuper kezdet és az irány is nagyon jó!
A takaró igazan grandiózus vállalkozás, kiváncsi vagyok a folytatásra.
Hasonlóak az én terveim is erre az évre. :)Takaróval kezdtem, csak más műfajban, közben kötés és idén szeretném a megvásárolt fonalakból megkötni a projektjeimet.

florentine írta...

Ildikó, én a 15-ös kihívásba nem fogtam bele, mert nagyon mások a céljaim, de nagyon drukkolok mindenkinek :-)